Acer H5350

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer H5350 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Aralsc 10-07-2009
Geschreven voor: Acer H5350

We hebben deze beamer via de HDMI-aansluiting gekoppeld aan een PlayStation 3. Dat geeft een prachtig scherp en kleurrijk beeld, zelfs bij een beelddiagonaal van meer dan twee meter.
De beleving bij games is erg goed. Het lijkt bijna alsof je op de racebaan aanwezig bent.
Ook HD-films zijn via de BluRay-speler van de Playstation erg scherp.
Bij DVD's is de scherpte (vanzelfsprekend) een stuk minder, maar nog steeds zeer acceptabel.
De beamer wordt erg warm, maar dat lijkt geen probleem.
De kast is mooi compact, de afstandbediening handig.

Martins thuisbios 24-02-2009
Geschreven voor: Acer H5350

Beamer net een paar dagen in huis.
Echt een top apparaat. Goed beeld veel intellingsmogelijkheden.
Films kijken en gamen was nog nooit zo leuk. Echt een aanrader.
Wat helemaal leuk is dat je een reserve lamp hebt voor 130.-
Je lacht je echt het apenzuur. Whahaha!!!!!!!

Ik zou zeggen, ga maar snel halen en een thuisbioscoop beginnen. 0,10 cent per bezoeker.

brainsbush 25-10-2008
Geschreven voor: Acer H5350

Deze ACER H5350 een paar dagen in bezit. Wordt met name gebruikt in combinatie met Xbox 360 en af en toe een filmpje. Gebruikersgemak is super.

Superbeeld op 720P. Voor het geld echt een prima beamer. Heb er Proluxx scherm van 183X135 bij. Goede combinatie.

Ben erg tevreden.

Bram107 16-09-2008
Geschreven voor: Acer H5350

Voor die prijsklasse een super beamer vooral met een playstation 3 met blue ray geweldig beeld echt een aanrader ook met een gewone dvd .

Ysbrand 03-09-2008
Geschreven voor: Acer H5350

Ik heb deze beamer nu ruim een week ik gebruik. mijn eerste indruk is prima, zeker voor dit geld is het een uitstekend apparaat.

Wat betreft de kwaliteit: het beeld is haarscherp, echter het regenboog effect is wel degelijk aanwezig. dit is echter niet storend te noemen.

Ik heb de beamer nog niet op HD bekeken maar, als het beeld nu al deze kwaliteit heeft zal dit geen teleurstelling zijn.

Verder is de beamer niet geschikt voor daglicht situatie, ik moet mijn woonkamer verduisteren.
Ik projecteer op een afstand van 3.6m, met een schermbreedte van 2,10m

Robin Broeke 05-08-2008
Geschreven voor: Acer H5350

Naar aanleiding van de vorige review heb ik de Acer H5350 ook gekocht en daar heb ik geen spijt van. Wat een geweldig beeld produceert deze kleine beamer. Ik projecteer op een projectie scherm van 2,34 meter breed en zit er 4 meter vandaan. Absoluut een thuis bioscoop ervaring.

En ook geweldig voor video games zowel de Xbox 360 als de PS3. Het is erg fijn dat er verschillende aansluitingen op zitten, een HDMI en een Component voor HD beelden.

De beamer komt pas echt tot zijn recht bij HD beelden. Ondanks dat deze beamer maar 720p native projecteert merk ik daar niks van en voelt het als 1080p.

Kortom een geweldige aankoop voor deze prijs.

JJ4 17-07-2008
Geschreven voor: Acer H5350

Over de acer was nog maar weinig te vinden. Op hun site is te lezen dat ze hem als video beamer positioneren.

Ik haalde blij de acer uit de kleine doos. Sloot hem aan op mijn playstation 3. Super beeld. Met games ziet het er echt super strak uit. Met film ook erg mooi. Beeld is beter dan ik voor die prijs had verwacht.

Er zijn uiteraard ook een aantal minpunten te noemen. De beamer is niet heel erg sterk in de donkere kleuren (de verschillende tinten in de dondere regionen worden snel zwart) Misschien is dit ook nog bij te stellen, instel mogelijkheden genoeg. Daarnaast maakt hij wel wat geluid, op eco mode is hij lekker stil.